[RUBRIK]

nu sitter jag och vänta på johanna ^^
vi ska gå och hyra film som vi ska se på hennes land :D
och sen efter de ska jag gå till Edvard o va där en stund :P
ialla fall tillbaka till johana och hennes land ;)
vi åker imorgon (ganska tidigt)
och sen kommer vi hem på söndagen ^^
de ska bli så himmla kul
jag ska försöka få låna linneas kamera så jag kan fotta
men de komer nog inte gå så bra...


bara för att jag inte har nått att göra
och de typ kommer ta 10 minuter tills johanna kommer
 kan jag ju berätta om min dag :P
den börja ganska segt
mitt alarm väckte mej 5 (jag har inte orkat ställt om de sen vår frilufsdag:P )
och sen somna jag om :)
men sen väckte mamma mej för tidigt (typ vid 6:30 fast jag går upp typ runt 7:15)
så jag bara skrutta runt och sjöng random låtar :P
och sen när jag skulla platta håret så blev inte min platt tång varm
så jag la den mot foten för att se om den inte var varm...
och den var varm :P
sen sega jag i skolan och sen gick jag till nadja men jag fick gå ganska snabbt för jag skulle städa och packa ^^
men nu har johanna kommit så nu ska jag gå

mee ^^
puss ♥


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0