TRUE BLOOD!! :)

just i detta nu ligger jag på soffan och tittar på true blood
och de är så sjukt bra!
allt börja när jag och johanna var på johannas landställe
johanna: juste jag tog med true blood säsong 2 för jag kunde inte hitta första
jag: neej inte true blood är de ens bra, de verkar så himmla tråkigt
johanna: nej!! de är så grymt bra!!
...
nytt ämne
...
långt senare på kvällen
...
johanna: ska vi se ett true blood avsnitt
rakel: neej
johanna: kom igen bara ett
rakel: ... okejdå men bara ett
*true blood sätts på*
rakel: fan vilkan dåliga aksenter! gud va jag stör mej på dom!!
*hela avsnittet går*
rakel (oskyldigt): asså de va ju ganska bra... ja skulle inte ha något emot att se ett till avsnitt
*johanna tittar menande på rakel*
*nästa avsnitt går*
rakel: ett avsnitt till kanske?
*SLUT*
and thats the hole story ^^
sen dess har jag varit fast :P
och typ hela tiden i början gick jag och sjöng på intro låten
 
 
 
några roliga sener från true blood x)
 
 
de a allt :) puss ♥

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0